en hårt arbetande tjej

2008-07-18 ♥ 10:30:29 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Det är nästan sjukt vad slappt det är.

Jag satt, eller vi satt och fikade i en timme och en kvart. Man ska egentligen bara ha en kvart, men inte vi inte. Fast å andra sidan så finns det ju ingenting att göra. Iaf inte för mig och det verkar inte som om de andra sommarjobbarna har nåt att göra heller.

Nu har jag fått ett eget rum, skönt. Datorn är vänd mot dörren så ingen kan se vad jag är inne på. Tur är väl det eftersom att jag kan ju inte jobba nånting och hur fel ser det inte ut om jag är inne på en massa andra sidor en metso sidorna.. Huh?, ska kolla igenom allt som jag behöver veta och sedan ska jag fråga Jessica vad jag ska göra nästa vecka. =) Men de tar vi efter lunchen.

Nu kan jag ju alltid lära mig lite om hur man designar bloggen, har ju all tid i världen. Ska leta efter den där designadinblogg bloggen. ^^,

Om 45 minuter är det lunch, tihihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0