baby.

2008-07-30 ♥ 16:52:46 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Det är alltid lika härligt att komma hem, extra skönt blir det ju om det är varmt så man kan sitta ute i solen. Det gjorde jag, men det började bli skugga över vår "nya" ute plats. Vi har lagt plattor utanför altanen och fixat en rabatt. Det blev jättefint :)

Ja hur som helst så börjar jag bli hungrig. Magen har kurrat ett tag nu så jag hoppas på att det blir mat snart, men jag hör att dom håller på att duka där uppe.

Ska förresten övningsköra sen oxå. Det gick asbra igår, körde hela vägen hem från industriområdet. Riktigt grejt (: Ha det så bra!


Jag är halv utan dig älskling<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0