äntligen hemma

2008-07-17 ♥ 16:39:11 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej.
Det var hemskt att kliva upp imorse, jag var så himla trött. Ögonen föll ihop direkt när jag öppnade dem, men jag var tvungen att komma upp för jag skulle duscha. Hela vägen på moppen satt jag och halvsov. Sen när jag kom till jobbet funderade jag starkt på att hämta en arbetsrock och lägga den på golvet eftersom att det är så skitit och sova en stund.. Men det kan man ju inte. Fast ingen vet ju vad jag gör och jag gör ju ingenting. Jooo, packar pärmar när jag känner för det. Så himla skojj alltså, Sen har jag haft 2 timmars rast sammanlagt och 2 timmars lunch, inte helt fel att få betalt för att inte göra nånting.. Men hur som helst så gjorde jag klart allt idag;

Här har vi pärmen då, den där röda grejen
sätter jag igenom varenda pärm
(ca:150st pärmar)


Här har vi min snygga utsikt, värld miljoner alltså.


Men på måndag börjar jag med mitt "riktiga" jobb.. Det här är bara tillfälligt som tur är.

Bilderna har sämst kvallitet, min mobilkamera är sämst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0