2 juli

2008-07-02 ♥ 15:08:59 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Heei.
Äntligen har värmen kommt tillbaks, det kan liksom nästan inte bli bättre. Har legat ute i solen och solat enda sen elva då jag vaknade. Mamma gjorde en god sallad med vattenmelon till lunch och det var liksom pricken över i. Underbart.

Imorgon åker jag till Stockholm.. Jag längtar dit, det är så mysigt och så ja, bäst. Jag ska försöka hitta lite kläder, hoppas jag har tur och att det finns många fina plagg kvar trotts all rea. Studiebidraget var som en gåva från ovan,(hahahah) men det var välbehövligt kan man säga.

Ikväll blir det gatusfesten. Ska dit med Emelie, Johan, Niklas, Gabbi och Andersson, en kompis till Johan. Synd att det bara är Amy Diamond och Sven-ingvars som uppträder, men man ska inte klaga. Det är ju faktiskt gratisdagen idag så man kan ju inte förvänta sig att alla de bra artisterna ska komma idag.

Jag är så lycklig, mitt liv är väldigt bra just nu. Det var länge sedan allt kändes såhär bra.




Grattis till min lilla kusin, han blir stor idag, 6 år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0