00.33

2008-07-11 ♥ 00:32:32 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Helt klarvaken. Innan jag ringde till Jimmy var jag typ däckad, men sen. Pigg som en lärka? Det är väl så man säger, eller? Mitt batteri höll på att dö upptäckte jag när vi lagt på, hade hört ett konstigt ljud i örat ett tag men inte tänkte jag på att det var batteriet, men det bröts iaf inte..Helt otroligt.. Men jag höll mig uppe där det är bättre mottagning. Mitt rum är som en bunker typ.

Ja, idyllen var fun. Men rätt mysko att på tacobuffén så fanns det inga tacobröd.. Man fick frallor till istället, hehe. smakade min första räka också, Linn lärde mig skala. Speciellt viktigt var det att ta bort bajssträngen som hon kallade det. Haha, vem vill käka räkbajs? höhö inte jag och inte hon heller ^^. Men det var gott, godare än väntat. =) klicka så blir bilderna större.




nee, nu börjar CSI om fem minuter ska gå och kolla nu! Hörs imorron när jag vaknat ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0