YEY

2007-11-08 ♥ 19:47:22 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

hej!
hemma igen, från en väldigt slapp träning, vi hade nämligen inte någon tränare idag, det är ju kul ^^ eller så inte. Men hur som helst så har jag haft en bra dag idag, trotts de jobbiga dubbeltimmarna i samhälle. Imorse så stack jag till Johan.. Han började halv tolv och jag började tjugo över nio. Kände inte för att sitta på skolan i en timme och tjugo minuter. Ringde och väckte stackarn och förstörde hans sovmorron. Fast han sa faktiskt att det inte gjorde nåt ;) tur det. Drog från han vid fem i nio och så var jag på skolan kvart över ungefär. lite tidigare. Har inte gjort mycket idag, jobbat och så. Sen när jag slutade så satt jag mig och väntade tills klockan skulle bli 3 så jag kunde vandra ut mot bussen, ville inte så och frysa mer än nödvändigt. Men helt oväntat så kommer johan och kommer på den smarta iden att jag kunde följa med han hem. Det lät väl bra tyckte jag så vi fick skjuts av Freddie. Han har ju EPA nu. hihi, det luktade mkt bensin därinne iaf. Men det var skojj. Ajja, ska dra mig till tvn. Är ändåså ingen kul inne på msn. Hörs ikväll eller imorron. Hejsvejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0