Winnerbäck.

2007-11-25 ♥ 17:04:46 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hey!
Äntligen hemma, bilresan idag kändes seg och jobbig. Men Winnerbäck konserten igår va bra! Eller man kan säga att den var bra i andra halvan och sämre i första. Tur att det vände, var inte heller så bra ljud. Men den var ändå super tycker jag. Riktigt kul, men de va lite mysko.. Vi hade köpt sittplats på läktare alltså, där var det lite dyrare än att stå. Men så säger väktarna eller vad man ska kalla dem, sätt er vart ni vill. Ännu sjukare, varför har man då köpt biljetter? Sen så kom det nån surgubbe och sa att vi satt på hans platser, men vi gjorde inte det. Vi hade satt oss på våra biljett-platser. Så kommer han och säger att vi sitter på fel halva och att det är deras platser, pappa kilar iväg för att kolla om det stämmer.. Det gjorde det. Men de hade ändrat efter vi hade gått och satt oss. Vilken planering måste jag säga. Jaja, den var bra iaf och vi fick bra platser trotts att vi blev tvugna att flytta oss. Men det gjorde ingen skilldnad för det var ändå på samma rad fast på andra sidan. Haha, de va värsta kul, en gubbe började dansa utan tröja ^^

Jag ska vara med Johan sen efter han har spelat sin match. Blir väl kul får jag hoppas, känner mig lite småsur så hoppas inte jag får nåt utbrott eller nåt ^^ haha, näedå.

KOMMANDE VECKA:
Måndag: 8.00-13.40 Skola, 15.30-17.00 Träning, 18.00-19.00 tränar jag småbarn.
Tisdag: 11.30-13.40 Skola, 18.00-19.30 Träning.
Onsdag: 8.00-13.40 Skola
Torsdag: 9.20-14.50 Skola, 17.30-19.00 Träning.
Fredag: Begravning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0