Weard dream

2007-11-30 ♥ 10:33:24 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

God Morgon.
Är ju ledig idag (begravningen) och nu så har jag nyss tagit en dusch, här hemma i vår egen dusch med varmvatten.  Det är ett helvete att inte ha varmt vatten kan jag berätta för er som haft turen att ha en fungerande vattenberedare. Fast inte för att jag har lidit så mycket den här veckan, bara en dag då jag frös som en gris och ville gäena bada. Men det får bli nån annan gång nu då när jag fryser. Fryser ju jämt typ så den dagen lär väl komma upp snart  ^^

Det satt fint att sova ut idag, det behövdes verkligen. Drömde nån askonstig dröm där jag blev fången på en ö och så kom jag till ett fängelse och där fick jag sitta ett litet tag, jag hade en tatuering på bröstet, asså i början typ. Det kom hela tiden folk och ville se min kors-tatuering, jag hade inte så mkt att göra så jag visade dem den. Sen så upptäckte jag att det var ett hål i min cell där man kunde gå ut och där såg jag att det var en cirkus. Då fattade jag att jag skulle bli såld eller nåt till cirkusen. Men från golvet som var täckt av bananskal kom en liten apa upp. Han kunde prata och han sa att jag skulle hjälpa mig om han fick se min tatuering. Haha, så han fick ju själklart se den det var ju inge konstigt för vem som helt kunde se den vara jag hade en lite urringad tröja ^^ hah. Men hur som helst så rymde vi, han tog mig till en strandkant och bad en dinosaurie bära mig över vattnet till en annan ö, för det var nämligen krokodiler i vattnet. Jag frågade om dom inte skulle bita han? Han sa att de inte tyckte om dinosaurie kött. Sen höll vi på att försöka ta oss in till fastlandet och så. Det var en väldigt komiskt dröm ^^ Undra om drömmar kan betyda något? för i sånna fall har jag ingen aning om vad den här skulle betyda..

Det snöade asmycket igår, en decimeter eller till och med mer. Men mycket var det, bra bra! Vill ha snö, det är så mysigt och snön hör till vintern =) Imorgon blir det att åka BRÄDA! Jag har längtat faktiskt, de har ju öppnat några backar i stugan. hihi, ska bli kul. Har aldrig åkt såhär tidigt förrut. Men ska ta och klä på mig nu jag. ha det bra! Jag bloggar nog innan jag far tror jag. Annars så hörs vi på söndag.


image42
  Var bara tvungen att ta med den här, var så tjock.
Såhär såg dock inte apan ut i min dröm. Den såg ut som
Herr Nilsson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0