varmvatten

2007-11-29 ♥ 19:43:31 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (2)

Mandarinen hade kärnor i sig, typsikt. Det blir inte lika gott  då, men som tur är så hade inte alla klyftor kärnor. Mamma har fixat upp julgardiner och advensljusstakar/stjärnor och det är så mysigt. Man får mer julkänsla. Det är ju snart ju, sjukt. Bara fyra veckor ungefär. Måste börja  införskaffa julklappar och jag har inte en aning om vad jag ska köpa till nån .. Måste slå mitt kloka huvud ihop med emelies ^^  haha, eller med mitt eget kanske.

btw, nu så har rörmockaren varit här. Varför heter det rörmockare egentligen? Det låter som om han mockar rör, typ rengör rören. Kanske är det han gör?  vet inte riktgt vad de håller på med. jaja men hur som helts så kan vi duscha varmt nu! =)



Kommentarer
Postat av: Anna

Hihihi.. Tack så mycket! =)

2007-11-29 @ 22:30:49
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Anna

Hihihi.. Tack så mycket! =)

2007-11-29 @ 22:31:12
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0