utgång är lika med hemgång.

2007-11-10 ♥ 11:28:46 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Tjena!
Kom nyss hem från promenaden, det var skönt. Alldeles lagomt kallt, lite sol och det blåste ingenting. Var nog ute i en timme. Det är så skönt att komma ut, man ialla fall jag är ute så sällan annars. Men nu ska jag försöka gå varenda dag. Förutom på måndagar, har träning direkt efter skolan och kommer hem vid kvart över sju, så då är det lite sent. Men slutar ju tidigt alla andra dagar så då är det ju perfekt. Har bestämt att på varje tisdag, om det inte regnar eller sånt väder så ska jag gå hem från skolan. Det tar inte sån himla lång tid, 40 minuter ungefär. Helt lagom och det är ju så länge som det är bäst att vara ute =) Om man vill att det ska ta nånting alltså. Nu ska jag ta och städa ihop på mitt rum och läsa engelskaboken, har kommit allt för kort i den och det är snart deadline. hua, jaja, Måste bara tillägga att jag var helt ute och cyklade, det var max 2-3 cm snö, inte en decimeter som jag babblade i ^^

Hejsvejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0