Tell me more

2007-11-21 ♥ 14:32:31 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

hejhej!
snacka om att det är kallt ute, det biter i kinderna och när man andas kommer det ut ånga. Det är lite kul tycker jag (har inte vuxit från det än ^^ haha) Varför blir det ånga när det är kallt och inte varmt.. undra vad det beror på, har alltid funderat på det.. ? Har inte en jäkla aning jag. Eller vänta nu, när man andas så är ju luften varm, kanske bli nån typ av kondensation eller nåt sånt. Vet inte så noga.

Ska snart gå och fixa lite på svenskan, muntlig redovisning på fredag och jag har inte ens skrivit vad jag ska säga, visst låter det som om jag är ute i god tid. Jojo. Men idag så gjorde jag och emelie klart naturkunskaps tjoffset det blev riktigt bra, men vet inte om det räcker. Det var trotts allt inte så himla mycket. Men vi får ta och fråga Olle nästa vecka om det räcker eller om vi ska ha med mer grejer. Det blev iaf 8 sidor.

Ikväll så ska jag sova över hos Johan, blir bäst så eftersom att jag börjar 9.20. Det går ingen buss härifrån vid den tiden, bara vid åtta. Har ingen lust att sitta på skolan i en timme och tjugo minuter. Då går jag hellre från honom. Dessutom så blire ju möösigt :) Hihi, men måste nog gå och försöka börja med Svenskan nu, Se yaah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0