STAN

2007-11-09 ♥ 18:13:18 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Är  hemma nu från stan, det var kallt och snöit, halt och shiet. höll på att ramla flera ggr (*viskar*Johan ramlade lite ;)*viskar*) hah. tänkte ju som dagt köpa tröjor.. Men så blev inte fallet. köpte ju äntligen en ny mascara, min höll på att ramla ihop. köpte ett par jeans och sånna här långa strumpor. kommer inte ihåg vad dom heter, typ knästrumpor eller nåt sånt. Haha, skavsår fick jag som vanligt, inte nog med det så var min lilltånagel asvass på kanten och trängde in (låter lite lite fel bara) i tån.. Alltså i tån breve lilltån. Aj aj, började blöda och sån shiet. Men ska ta och slå en pling till emelie nu. Hejsvejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0