Snö =)

2007-11-10 ♥ 10:04:06 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (2)

tjena
är uppe med tuppen känns det som.. Men jga brukar ha svårt att sova länge på lördagar. Fast det beror ju på när jag gått och lagt mig, men ändå. Jag är så van att kliva upp tidigt på vardagarna så min kropp ställer in sig på att vakna tidigare än jag själv har tänkt. Inte alls roligt, men man får mycket gjort iaf, ska strax gå ut och gå. Tur att jag har sånna här springskor fast med dobbar, skitbra är dom. Ingen risk att man halkar iaf. De är jättesmarta verkligen, det sticker som ut små järntaggar eller vad det är för nåt material under skon så man behöver inga sånna där dobbar som man spänner fast runt skon =) Brabra. Snöade mycket igår. Eller iaf en decimeter tror jag. Kanske mindre, är inte så bra på att se utan att möta hur mycket tex. snö det kommit. Ajja, måste ta och klä på mig och gå en runda i det soliga snövädret =) Hejsvejs



Kommentarer
Postat av: P

Älska snö :D eller hur?

2007-11-10 @ 10:07:54
URL: http://pokerstar.blogg.se
Postat av: linnea

ja, det gör jag med ;)

2007-11-10 @ 11:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0