På tiden

2007-11-05 ♥ 19:36:30 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

nu kan jag äntligen skriva någonting iaf. Hann inte i morse eller igår kväll när jag kom hem, men har haft det bra uppe i björnrike (ligger typ vid vemdalen). Men självklart så pajjade tvn på torsdagen, dvs. direkt när vi kom dit.. SÅ nu måste vi köpa en ny. Men det gör mig ingenting, den andra var så gammal. Saknade faktiskt inte tvn någonting, trodde att det skulle bli aslångtråkigt å nåt sånt. Men det var helt okey, man kommer på andra saker att göra istället för att kolla på tv =) Sen så har vi bara slappat, det behövde jag, bara ta det lugnt utan att göra ett piss. Så skönt.

Trodde att jag var utvilad när jag vaknade i morse, men så var inte precis fallet ^^ På skolan så tänkte jag, vad gör jag här egentligen, min sköna säng är hemma och väntar på mig.. Men det fanns inget att göra åt det, bara att härda ut tills dagen är slut. Ska egentligen inte klaga. Kunde ha ett lika dåligt schema som SP.. Men hur som helst så gick jag ju till tennisen och väntade (då var klockan kvart över ett), och väntade tills klockan blev halv fyra.. Då hade jag varit där i två timmar och femton minuter. Det är ju skojjjj! Eller så inte. Sen hade jag min träning, var lite småjobbig men inte så farligt, roligt. Sen så satt jag mig i kiosken och åt middagen som bestod av kötfärslimpa och potatis. GOTT :) aoo, sen så skulle jag hjälpa Richie å träna. De gick bra, förutom att en unge höll på att skjuta / slå mig i huvudet.. Jag tänke vara snäll med honom och hjälpa han så han iaf kunde slå EN ENDA boll över nätet.. han var assur för att han inte kunde och när jag sa det där blev det tydligen ännu värre.. Då blev han ännu surare och sa amen jag kan redan. kiss my as. Han kunde inget. åå så stog jag där breve han och han slog bollen, tur för han att han inte träffade mitt huvud, då hade jag blivit riktigt förbannad. =) men men. Nu ska jag ta mig en dusch. Är less på tennishallen nu efter 6 timmar. Ses.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0