Översvämning?

2007-11-16 ♥ 17:24:27 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

hej!
sitter och pratar med johan i telefon just nu.. Det är lite hard att skriva med en hand, går så segt. För er som inte vet så vann timrå igår med 3-1. Alla timrås mål gjordes i första perioden under 10 minuter, bra bra :) Det var bara första perioden som var rolig, resten var boring. Gillar egentligen inte hockey så mycket, men nån gång ibland kan det vara roligt att gå =)

Såg på en dokumentär på skolan om miljön och vilka konsekvenser det kommer bli om vi inte börjar göra någonting åt den globala uppvärmningen. När grönland kommer smälta kommer havsnivån på joden att öka med 6 meter! Sen kommer ju stora delar av antarktis smälta oxå, tillslut finns det väl ingen is kvar? Å när antarktis också smälter så kommer det bli översvämningar, STORA översvämningar. Ni vet vart walt tred center (vet inte hur det stavas) låg? Ändå upp ditt kommer det att bli vatten, kina kommer svämma över, indien och över allt. Det kommer bli 100 miljoner flyktingar . Guud så hemskt. Såg på The day after tomorrow förut, den är så bra. Men det kändes lite tjatit från början när dom stog och babblade om samma saker, förutom att här smälter det och där i filmen så fryser det till is. Såg även att vissa bilder från dokumentären i morse var från den filmen ;D haha.

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Jag kan inte uttrycka mig själv hur underbart skönt det ska bli!! Ser redan fram i mot det :) hihi. Men nu så ska jag nog gå och kolla på lite tv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0