ONT

2007-11-13 ♥ 10:33:03 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag har så fruktansvärt ont i huvudet. Det verkligen gör JÄTTE ont, har redan ätit en alvedon, men det har inte hjälpt nånting hittils. Ringde till mami och hon sa att jag skulle gå på skolan ändå, och testa. Har ju ändå ba en lektion. Undra varför jag kan ha så här jävla ont?. Men hoppas verkligen att det går över. Johan sov här i natt, det var mys. vi klev väl upp vid nio och så åt vi frukost och sen så stack han iväg till skolan. Stackarn han får gå ändå härifrån. ^^ tar typ 40 min. Jaao, själv så kommer mormor och hämtar mig. Snäll som hon är så erbjöd hon sig att till och med hämta mig efter skolan. =D utan att jag ens sa nånting. Har ju som sagt bara en lektion.. Olle är inte där. Sen när jag kommer hem ska jag lägga mig i soffan med ett täcke runt om kring mig och helst bara sova. Ska kolla på nån film, vore verkligen super om jag kunde vara hemma idag.. ajja, måste ju till skolan. Skönt att jag slipper gå hem i det här vädret. det snöar rätt mycket, lär inte kunna kolla rakt fram utan att få nå flingor i ögonen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0