Onsdag kväll med J

2007-11-28 ♥ 19:24:22 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Just nu så sitter jag här i johans säng och så. Imorron ska vår romananalys skrivas, eller aa de andra i min klass har tills på fredag på sig men jag har bara imorron eftersom att jag ska ju på begravninge på fredag.. Det blev inge ikea för min del. Då hade jag komme så sent till johan så jag sket i det, tänkte ändå så inte spendera nåra pengar ;) hehe. Sen så äre Bonde söker fru, det ska vi se och sen så Grey's. Det blev att jag duschade hos han ändå ^^ även fast jag inte hade tänkt det, men orkade verkligen inte värma nåt vatten ^^  Så det blev som det blev. hehe. Ska kolla lite på joey nu. hejpa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0