never let you go

2007-11-29 ♥ 15:27:07 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej!
har äntligen kommit hem från skolan nu, fast måste ändå säga att den här dagen, min längsta ^^ Gick ovanligt snabbt. Det är ju skönt, är ju ledig imorron och det ska bli überskönt. Kan sova ut lite. hihi, inte för att jag klagar men det ska bli skönt. Men faktiskt så kliver jag hellre upp klockan halv sju på veckodagarna för då blir jag piggare. När jag kliver upp vid tio tiden så blir jag dyngtrött och kan knappt hålla ögonen öppna på skolan. Så för min del spelar det fakitskt ingen roll, men det är ju otroligt skönt med sovmorgon, det måste jag ändå medge ;) hha.

Har nyss käkat upp min kräm och nu har jag bara bananen kvar, yummi. Åt inte alls mycket till lunch idag, en tugga och två mackor. Det var verkligen asäcklig mat idag, jag ville bara spy på den. Riset var helmysko och äcklo. Ryser bara när jag tänker på det. Men det kan nog oxå bero på att jag fryser (a) haha. jajja.

såg en riktigt lustig eehmm "dam".. Hon var en kort och tjock invandrare med blommig nylonkjol, fleece tröja och mössa. Hon hade inte väskan på axelns eller på armen som normalt folk utan på huvudet. Som om hon önskade att få bättre hållning, att väskan kunde rätta till de extra kg på magen och brösten som tryckte ner henne mot marken. Roligt såg det ut iaf. ^^ Nu ska jag äta upp min banana och sen så träna yupyup! hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0