Need you by my side.

2007-11-14 ♥ 09:26:43 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

hejsan!
Sitter på naturkunskapen nu, försöker jobba. Men det är inte så jäkla lätt tyvärr. Vi har fått en konstig uppgift som är helt knäpp. Olle har inte riktigt förklarat så det är lite hard to understand. Men vi ska iaf göra nån uppgift om hur bränslen (typ, etanol och olja) påverkar växthuseffekten och vad det har för betydelse för miljön och sån shiet. Vi har iaf skrivit ut vissa papper från greenpeace, där stog det bra fakta. ^^ haha. Efter de här två dubbeltimmarna så har vi engelska.. inget jag ser framimot. Sen så slutar Emelie och då följer jag med hon hem. Jag orkar inte vara kvar här på skolan i mer än en timme. Inte alls roligt. Då är det bättre och följa med henne hem =) hihi, Ska försöka hitta nånting om miljön.



Emelie är en TÖNT, bara så att ni vet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0