Morgon!

2007-11-23 ♥ 08:36:56 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

God morgon!
Sitter på skolan och har ARL- datakunskap. Jag har ingen aning om vad vi ska jobba om, snart äre väl inlämning. haha, äh, men jag vet inte. Nånting inom miljön och hur vi kan påverka så att det inte blir smältning i världen o sån shiet. Vet inte riktigt. Men men, när jag kommer hem så ska jag läsa Harry Potter ;D haha, den boken kom hem med posten igår så nu ska jag fortsätta min läsning. haha, Slutar tjugo över ett idag och sista lekitonen är gympa.. Hur ska det gå. Jag har fått rejäla jävla skavsår sen igår när jag vandrade hem med ett par väldigt osköna skor att gå i, långt alltså. Jaja, SKa försöka få nåt gjort.. hoppas jag hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0