Lördag kvälllll

2007-11-16 ♥ 23:05:45 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Har nyss haft ett roligt samtal med Jimmy i telen, det var trevligt ;) heh, ikväll har jag annars inte gjort så mycket. Typ glott på tv och sån shiet. Knappt ens suttit här. Börjar sitta mindre och mindre nu vid datorn. Fast det är ändå så inge kul på msn och så, man pratar alltid med samma gamla folk, frågar samma gamla frågor (typ, i de mesta fallen), får samma gamla svar osv. men det beror ju på vilka man pratar med ioförsig. Hehe. Undra om jag ska ta mig en promenad på morgonen imorn när jag vaknar.. Får ju lte motion, gick ju hem idag från skolan så då kan jag nog gott gå ut och gå. Men får se vilket väder det är och hur mycket jag känner för det. Ska ändå träna klockan två imorn, tennis alltså. Jaao.

Undra vart johan håller hus då, han var tydligen inte hemma när jag ringde till han. Han är säkert med Björn. Ajja, han får väl ringa sen om han vill prata. så äre vettni.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0