lista.. har tråkigt så då gör jag en sån.

2007-11-06 ♥ 19:02:14 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Namn: Linnéa
Piercingar: ingen alls
Tatueringar: non
Längd: 164
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: typ ljusbrun/mörkblond

Är du kär i någon?: ja
Önskar du att du bodde någon annanstans?: nej, det duger bra faktiskt
Dricker du?: jo
Använder du droger?: nejnej
Röker du?: nepp
Vilken parfym använder du?: Ralf lauren (den lila, vet inte vad det heter), paris hilton (just like me tror jag, eller så är det nån annan), Puma (create och flowing eller flower), nån hm parfym (använder den knappt) m.m.
Vad är du rädd för?: vet inte riktigt, att nån som jag känner väl ska dö. eller att jag får cancer eller nåt
Gillar du att tvätta?: har aldrig gjort det så jag vet inte.
Gillar du berg-och-dalbana?: JA.

Senaste...
Filmen du hyrde senast?: Var ett tag sen.. Men tror nog att det var Iseeyou.com
Filmen du köpte senast?: spiderman 3, fast det var inte jag som köpte den. Har faktiskt aldrig köpte en film :P
Senaste låten du lyssnade på?: minns inte
Låten du hade på hjärnan?: it's a heartacce. hörde den förra helgen eller nåt, men har den förtfarande på huvet.
Låten du laddade ner?: vet inte ..
Personen du ringde?: johan
Personen som ringde dig?: johan
Tv-program du tittade på?: las vegas
Personen du tänkte på?: johan

För eller emot?
Långdistansförhållanden: mitt emellan, kan både vara bra och dåligt.
Utnyttja någon: emot
Självmord: emo(t)
Att använda droger:  emot
Köra onykter: emot
Förhållanden: för

Favorit...
Mat: åh, gillar typ all mat (a)
Låt: untitled - simple plan osså så många fler.
Sak att göra: va med kompisar, träna, johan osv...
Ämne att tala om: åå allt :D
Sport: tennis
Dryck: coca-cola
Kläder: jeans
Film: titanic och gladiator

Har du någonsin...
Gråtit över en flicka?: näe, bara över nåt bråk ^^
Gråtit över en pojke? Jaao
Ljugit för någon?: mm
Varit i slagsmål?: njae
Blivit arresterad?: nej

Antal...
Gånger du har varit kär På riktigt?: vet inte riktigt
Hjärtan som brustit på grund av dig: ingen aning, kanske två
Personer från grundskolan du har kontakt med: allt för få .. :(
Har ditt namn varit med i tidningen: ja
Ärr du har på kroppen: mm

Ska bli skoj: att om 7 veckor är det jullov
Ska inte bli skoj: kommande prov
Sparar till: inget särskilt
Väntar på: att nån kan höra av sig
Dagens dryck: vatten

Senaste..
Boken du läste ut: barn 312
Personen du fick e-mail av: din tur
Personen du fick brev av: en frågan om jag ville forsätta med preminstionen eller inte.
Personen du fick sms av: emelie
Gången hela din familj åt middag tillsammans?: i söndags
Hur tidigt stiger du upp?: halv sju eller kvart över sex
Gillar du att slåss?: nej
Vad har du på dig just nu?: jeans, strumpor, trosor, bh, linne, tröja och mammas fliströja, fryser som en gris
Vad ska du göra ikväll?: kolla på tv
Är du seriös?: med vadå?
Vad är du allergisk mot?: inget
Var har du ont?: i halsen, på tungan, ögonen och lite i huvudet
Använder du hårspray?: ja
Kan du stå på händer?: mot en vägg ;P
Favoritserie?: desperata husfruar, prison break

Håkan Hellström eller The Ark?: ingen
Bright eyes eller Lars Winnerbäck?: lars
Salt eller socker?: socker
Gillar du ketchup?: mm
Är du glad nu?: nja halft
Känner du någon som jobbar på sjukhus?: hmm. typ
Vad dansar du till?: allt, om jag måste dansa då förståss, annars dansar jag ej.
Stockholm är?: brabra
Göteborg är?: väl bra
Ålem är ?: vad är det?
Kan du sjunga?: alla kan sjunga, men jag är inge vidare på det.
Mer värt än guld?: va?
Spaghetti eller makaroner?: spaghetti
Ett land jag helst vill besöka:malaysia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0