kyligt värre

2007-11-28 ♥ 14:25:52 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag tror att jag fryser sönder. Det är så jävla kallt ute och mina fingrar är fortfarande stela trotts vantar, självklart så glömde jag ju att sätta på mig min mössa imorse, så då vare ju kört tänkte jag. Helvete vad jag fryser alltså. Ååh, det skulle sitter mer än fint med varmvatten nu.... MEN rörmockarjäveln har ju inte varit här ännu. han skulle komma idag men det verkar inte som att han har gjort det. Det är ju typiskt hantverkare, eller vet inte om han räknas till hantverkar gruppen.. han kommer väl om sisådär två tre veckor. Jättekul att inte ha nå varmt vatten dårå ^^ Hatar att inte kunna duscha hemma utan måste göra det någon annan stanns inte roligt. Det är inte heller speciellt kul om jag nu bestämt mig för att tvätta håret hemma. Då måste vi värma upp varmvatten och sedan typ hälla över huvudet, inte alls roligt. längtar verkligen tills jag kan ta mig ett stekhett och härligt bad, precis det vill jag göra nu.. MEN DET GÅR JU INTE. cp. jaja, ska ta och fika något är utsvulten känns det som.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0