Konstig dröm

2007-11-06 ♥ 10:14:13 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Godmorgon!
Drömde en sjuk dröm inatt, eller aa imorse innan jag vaknade. Vi får väl se om ni orkar läsa hela ^^ :

 Johan hade fotbollscup och det var en jättestor arena och fult med folk över allt, den var utomlands någonstans. Den låg precis vid havet och det var som ett stup ner i vattnet från arenan. Där stod hundratals människor och köade för att hoppa. Man hoppade två och två. Jag och johan gick upp för att kolla hur högt det var nudå, det var en ranglig trappa gjort av snören typ som vi blev tvungen att gå på. väl uppe så märkte jag av min höjdskräck.. Har det om det blir väldigt högt upp. Så då ångrade jag mig och bestämde mig för att aldrig aldrig hoppa därifrån. Men hua så fel jag kunde ha. Det var en kaxig mamma och hennes dotter som började reta mig för att jag inte skulle våga hoppa. de hade hört när jag sa att jag inte vågade till johan, då blev jag arg och tänkte minsan visa dem att jag visst vågade. Vi ställde oss i kön och väntade i nån timme, sen så var vi där och hoppade. Det var hemskt, men jag skrev faktiskt ingenting, var lite rädd att vi skulle ta i havsbottnen eller nåt sånt. Men det gick bra.. Sen så försvann johan, vart vet jag inte, Så då träffade jag på min bästa kompis gabrielle (känner ingen sån) men hur som helst så ville hon hoppa och då gjorde vi det, ställde oss i kön som vanligt och väntade, på någotsätt så hade vi blivit väldigt intressanta eller hur man ska uttrycka sig. För alla på arenan stog verkligen och kollade när vi skulle hoppa. Vi hoppade och då kom det en slags båt som vi landade på. Haha först så hade Gabrielle skrikigt att hon var drottning över skönheten och sån shiet, men då kom båten från ingenstanns. Sen kom det en fisk som åt på båten, så det började läcka in vatten.. Vi blev livrädda och visste inte vad vi skulle ta oss till, helt plötsligt var det en liten flicka ombord på båten och vi kände att det var vår sak att ta hand om henne. Då började vi driva bort mot världens ände ;S Och vi kom på en smart idée att det var som ett hål på arenan där vi kunde ta oss in, jag klev in där först och sedan gjorde flickan det, men vi fick inte in Gabrielle och hon flöt skrikande bort från oss, men en annan liten flickan hade hoppat ner och försökte rädda Gabrielle, men det var ju försent. Johan var asorolig och skrek till mig att jag aldrig fick göra nånting när han inte var med, hahahaha. Sen så hände det inte så mycket mer.. Men innan jag vaknade så tänkte jag, det här borde de göra en film om ^^

haha, det skulle inte precis bli en bra film då.. Kan jag tänkta mig .. ^^. Man kan verkligen drömma sjuka drömmar som känns så verklig, kände till och med hur benen skakade av rädslan för höjden. ganska skojj, men nu måste jag gå och äta frukost så jag hinner innan mormor och morfar kommer och hämtar mig .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0