Jag vet min död, eller mina dödar?

2007-11-23 ♥ 17:44:29 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Gjorde nyss ett test på nån sida där det visar hur och när man ska dö. Lite läskigt, men inget som jag tror på. Men hur som helst så kommer jag bli mördad 18 september 2056, när jag alltså är 62 år. Jag kommer också att känna smärta. Ni kan ju testa er på denna sida..



  •  HAHA, gjorde nyss ett till test där bara för att se om det blev samma svar, nejnej. Nu så ska jag ta självmord 11 oktober 2011. Då är jag alltså 20 år. Jobbigt, men jag kommer dock inte att känna någon smärta, kanske tar nåra piller.. heh.  Vi får väl se vad av dem som stämmer. ^^ ELLER SÅ INTE.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0