If I can feel pain, it's not real.

2007-11-28 ♥ 16:21:06 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Har äntligen kunnat ta mig upp ifrån den varma soffan , eller det var nog filten som var varm. Eller båda, men wtf. Självklart blev jag iskall igen men nu så har jag faktiskt satt på mig en fleece tröja och duntofflor, det satt fint. För nu är det bar händerna jag fryser om ^^ Men det är för att jag nyss sköljde av potatisen i vårt iskalla vatten.. Rörmockaren hade visst varit här idag, men han hade inte gjort något åt det, han hade bara kollat och så. Men imorrons så skulle han fixa det! längtar efter en dusch här hemma. hihi, det är nåt speciellt med att duscha hemma tycker jag. Jag gillar inte riktigt att duscha hos andra, varför har jag inte en aning om. Men det går ju såklart, men ändå lixom, borta bra men hemma bäst ^^ hoho. I'm funny, bunny. Tror nog att maten kommer bli klar långt innan mami och papi kommer hem.. Men det är väl ändå bättre att den är klar tidigt än sent. Får se om jag käkar för dem. Tänkte nämnligen tväta håret i hinken nu. Ska ju sova hos J, och har ingen lust att duscha hos honom imorn bitti hehe ^^ eller ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0