I opend my eye's, I try to se but i'm blind.

2007-11-23 ♥ 17:19:44 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Hejhej.
Äntligen är det helg på riktigt. Lite trisst att jag inte kommer kunna njuta av den på liknande sätt, eller visst. Det kommer jag ju, men inte samma som om jag vore hemma. Imorgon bitti ska vi ner till dalarna och kolla på Winnerbäck med min morbror och hans familj. Så det blir ingen vilohelg. Men är ändåså inte av ett så stort behov till det.

Har nyss målat på fransk manikyr, blev rätt nöjd. Förutom att på den högra handen så har långfinger och tumnageln gått av. Men det märks knappt. Målade en rätt så tjock kant där så det inte skulle se så konstigt ut. Ska snart måla på topplagret. Men det får bli efter middagen, vill ju inte förstöra det hela på en gång. Tar ju ett litet tag innan det stelnar riktigt. Annars så har jag haft en bra dag idag med inga klagomål. Bara att jag var trött, men det är jag ioförsig alltid så vad spelar det för roll. Är verkligen inte någon morgonmänniska. Svenska redovnisningen gick bra, även trotts att det kändes som att rösten darrade och att jag rodnade. Men tydligen så gjorde jag inte alls det =) HAPPY. Vi fick tillbaks tidningsjobbet och där blev det ett MVG (egentligen mvg-, men det var bara för att vi inte hade skrivit vem som gjort arbetena och för att vi inte hade skrivit något under alla bilder.) Är nöjd iaf. Det blev en bra tidning. Jajja, men ska väl ta och kolla runt lite vilka som är inne på msn osv. Hoppas att emelie har loggat in, för då kan hon skicka nåra låtar som jag hemskt gärna skulle vilja ha! ;)



Kommentarer
Postat av: Lina

Wiiho MVG på tidningen :D bra jobbat ;)

2007-11-25 @ 13:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0