home alone

2007-11-06 ♥ 14:01:14 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

hej
Älskar tisdagar, bara  två lektioner. Men idag hade vi bara eng (utan lärare) sen skulle vi ha matte, men olle var inte där så jag gick hem och kom hem för ungefär 10 minuter sedan. Hade faktiskt redan bestämt mig för det i morse.. Det var riktigt härligt. Kom hem när lektionen skulle sluta, ganska kul faktiskt. Det tog typ 40-45 minuter att gå hem. Ska nog gå hem nästa tisdag oxå. Nu idag ska jag bara ta det chill fram till min träning, sen blir det ugly betty och desperata husfruar, har ni sätt reklamen? Det verkar ASBRA. Jag längtar redan, hihi. men ska nog gå och titta på tv nu :D hejsvejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0