hell yeeah

2007-11-28 ♥ 09:26:21 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hejhej!
Har naturkunskap nu och jag och emelie är klar med arbetet, Olle tyckte att det var ett bra arbete. Skitbra sa han, hoppas att vi får ett bra betyg då iaf. hihi, Igår läste jag klart Harry Potter. Det var ett riktigt bra slut faktiskt, men blev lite rörigt med alla nya namn på slutet bara. Men jag tänker inte berätta någonting utifall att det skulle va nån som läser HP och då äre ju inte så kul att få veta slutet om man är mitt i boken liksom. ^^ Ska på ikea, eller aa Birsta City sen efter middan med mami och Gustav. G behöver svarta jeans till begravningen så då följer jag med oxå, har jag tur så kanske jag hittar nånting jag med =) sen ska jag sussa över hos Johan. Skriver mer sen när jag kommer hem vid typ kvart över två.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0