efter mycket möda..

2007-11-20 ♥ 14:59:58 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

.. och stort besvär med att ta bort allt vitt som fastnar på mandarinen när man tagit bort skalet så kan jag äntligen äta den. Jag älskar mandariner, tror nog att det är min favoritfrukt. Men gillar inte sånna med kärnor i, känns för jobbigt.

Det blir mörkt snabbt nu, klockan är knappt tre och det är redan nästan mörkt. Fast dimman gör nog mycket. I morse var den ovanligt tjock, nu har den lättat lite. Gick ju som sagt hem, eller det kanske jag inte sa men ändå. ^^ Det gick rekordsnabbt, bara 35 minuter. Känns skönt, men nu börjar nog kroppen att typ ställa om sig för nu börjar jag frysa. Frös inget när jag gick eller när jag kom hem. Men det är ju självklart att jag ska börja frysa. Fryser jämt aslätt, eller jag fryser jämt kan man säga. Jajja, och idag så hinner jag se one tree hill! hinner knappt se det nu förtiden pga. alla träningar och så. ;/ Men man kan ju inte hinna se allt.. På tal om tv, ikväll äre ju Ugly Betty och Desperata Husfruar! Bra pogram, minns inte riktigt vad som hände förra veckan, men lär väl minnas när jag ser. Nu ska jag gå och lägga mig i soffan under en filt och bli lite varm.

image38
Ser det inte mumsigt ut? :D kunde inte hitta nån bra bild utan text, ajja man ser ändå knappt vad det står ^^. Jag har ingen aning vad det står, nåt med copyright iaf. ajja wtf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0