Det känns så jobbigt

2007-11-22 ♥ 09:49:38 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

tja!
är på skolan nu, har svenska men är typ klar med det vi ska göra, det enda jag egentligen behöver göra är att träna på den muntliga redovisningen. Men jag känner att jag inte orkar, är så fruktansvärt fucking mega trött. Fråga mig inte varför. Somnade i bra tid igår, halv elva och klev upp halv åtta. Vad gör jag för fel egentligen. Varje morgon då jag har sovmorgon så är jag tröttare. Just nu ser jag ut som nån som aldrig sovit i hela sitt liv. Men det har jag ju, nu kan ju fråga Johan ^^ haha. Den lyckoungen börjar halv tolv idag och jag är så avundsjuk och trött. Less på skolan är jag oxå, riktigt less . Varje morgon när jag vaknar så känner jag att näe, vad ska jag göra i skolan egentligen?! Vill bara stanna hemma i min sköna säng och bara ligga där i några dagar. Vill verkligen inte gå på skolan mer, SÅ LESS. Var aldrig så här less på Sörberge, men nu är jag det. fattar inte varför. Jag börjar längta nå kopiöst till loven och helgerna. Nästan så att jag räknar dagarna.. Varje måndag morgon så tänker jag hela tiden att näe jag pallar inte detta längre. Har nästan lust att hoppa av skolan, men det kan jag ju inte precis göra ^^ Då kommer jag ju få jobba som nån städerska eller nåt liknande. Inget som jag vill. Men i o för sig, vissa dagar känns bättre medans andra dagar känns jobbigare.

Och idag har jag glömt mitt fucking busskort hemma och om jag inte får åka med bussen hem kvart över tre måste jag gå hem och det går bara inte, har skavsår, det gör så ont så ont. HUA. Vilken skitdag det känns som det är idag, osså inte nog med det så har jag dubbeltimme i samhälle sista lektonerna, har lust att skolka. Fan vad håller jag egentligen på med ^^ Näe nu äre skärmpning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0