Det är inte sant, snälla säg att det inte är det.

2007-11-10 ♥ 13:59:01 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (4)

Olga, min älskade gammelmormor har dött. Vad ska jag skriva? Det finns inga ord.
Hon har funnits där i hela mitt liv, i vått och tort och utan förvarning så är hon helt
plötsligt borta. Mina tårar tar inte slut helt enkelt, hon var för bra för att vara sann.
Jag älskade henne. Jag är verkligen lessen över det här, men jag är glad för
hennes skull, hon behövde aldrig ligga och lida, inte kunna ta hand om sig
själv. Hon har helt pigg, det var hon i morse också, men så..

Jag minns när jag, gustav och morfar åkte och hälsade på henne när vi var små, det var sommarens varmaste dag och morfar hade ingen airconditon, vi svettades ihjäl. Sen när vi kom fram så hade hon tagit fram kall saft och bullar. Ett annat starkt minne av hon är när vi skulle hjälpa henne att flytta. Vi fixade och donade och hon var så glad och när hon fyllde nittio så åkte vi på restaurang och det var jättemysigt. Det verkligen sken om henne. Det glömmer jag aldrig.

Hon blev 95 år, den finaste ängeln på himlen. vi kommer att ses igen, det vet jag!


image32



Kommentarer
Postat av: Milla

Nej, beklagar verkligen. Själv har jag mist väldigt många personer som stått jättenära på bara några veckor har typ 5 farit. Det känns så otroligt fel.

2007-11-10 @ 14:07:59
URL: http://doden.blogg.se
Postat av: linnea

tack, förstår verkligen hur du känner dig. Det är hemskt att mista någon som står en nära.

2007-11-10 @ 14:09:14
Postat av: Lina

Beklagar sorgen!

2007-11-11 @ 00:20:32
Postat av: anna

beklagar verkligen detta sorgliga som skett *kramar*

2007-11-11 @ 01:00:12
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0