Dark as hell

2007-11-15 ♥ 15:55:38 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Tjah, kom nyss hem från skoan =) eller för kanske tjugo minuter, men nåt sånt. den här dan har kännts lite sådär faktiskt, fast inga problem. Vi har bara tre lektioner, nu är det två på oss att hinna klart med svenskan, vi ska redovisa muntligt inför klassen, han borde ge oss lite mer tid på oss. Om man måste stressa så blir det ju inte så bra.. Ajja, sånt man får ta.

Det var skönt att jag sov hos johan igår kväll, då kunde jag ju kliva upp så mycket senare =) trevligt trevligt. Vi gjorde väl inte så mycket, kollade på tv och inte så mycket mer, pratade ett tag.. Men det var tur, så vi kunde ja, prata om det. ^^

Det blir mörkt snabbt nu, klockan är inte ens fyra och det börjar bli stenmörkt. Det är väl ändå lite konsigt, att det kan vara så ljust på sommaren och så mörkt på vintern. Det är egentligen riktigt faschinerande att det funkar på det här sättet, med solen och sån shiet. Även att jorden snurrar och vi inte ens känner det. Så nu är sverige där kina var för ett halvår sen, det blir väl så? Vilken "plats" är egentligen den riktiga? Jag har ingen aning jag, vet inte så mycket om rymden och dragningskraft och sånt. Men ändå.

Sten kom med en rolig kommentar idag på mentorssamlingen;
Någon frågade vad man kunde bli som bäst om man går BF (barn och fritid).
- Arbetslös. svarade sten, det tyckte jag va riktigt kul ^^ haha,

Men nu ska jag ta och gå och läsa lite ur eng boken, blir nog träning sen om jag inte har för mycket läxor att göra. Men tränar hellre. ^^, 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0