But you don't really care

2007-11-17 ♥ 13:23:24 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

hejhej!
kan de bli mer tråkigt väder? Nääe tror inte det, alldeles grått och lite regnit. då regnar ju all snö bort.. ;/ inte bra, hatar när det inte ligger snö på marken när det är vinter, är det vinter så är det faktiskt det och då hör snön till. snart ska jag åka och träna blir najs det. Har inte tränat sen i måndags, lite skuldkänslor.. Jag är nog lite mysko, jag får skuldkänslor när jag inte träna och jag känner mig asfet. Inte bra, men så är jag.

mina fingrar luktar starkt av mandarin skalet, har tvättat dom två ggr men det luktar ändå, ajja. det försvinner väl nån gång snart. Sedan så ska vi baka pepperkakor, eller mamma ska baka. Ska nog hjälpa till lite :)

image37



Kommentarer
Postat av: Klädhängaren

Åh jag åt min andra pepparkaka för iår igår! MUMS

2007-11-18 @ 14:45:04
URL: http://kladhangaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0