back in buissnes.

2007-11-20 ♥ 09:58:21 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

hej
har inte alls hunnit skriva i två dagar nu, har varit alldeles to busy. Haha, igår så fixade vi till pepparkakshusen. Känns lite konstigt och göra dem såhär tidigt. Men någon gång så kan man väl göra det. haha. btw, de va många som läste min blogg i söndags. ovanligt många, typ 21 st. hihi ;)

idag börjar jag ju som vanligt halv tolv. Skönt men jag är urtrött. somnade efter PB men jag drömde nu när jag vaknande så har inte riktigt sovit ut. Det är ganska konstigt att jag sover längre på tisdagar än vad jag gör på helgerna. Sover elva timmar på tis och på lörd och sön så sover jag kanske 9 - 10 timmar. Det är väl ändå lite konstigt.

Har engelska första timmen, vi ska skriva vår bokrecension. Det går säkert bra. hoppas bara att jag får ha mitt papper så jag vet vad som ska vara med i den, i recensionen alltså :) Men ska gå och äta lite frukost nu, bloggar mer later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0