ARL - datakunskap

2007-11-09 ♥ 09:09:50 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (2)

Det här är så fruktansvärt tråkigt. Det var mycket bättre förra området. Då förstod man iaf någonting, vi göra någonting med miljön så mycket förstår jag Fattar inte ens uppgiften... Sjukt. Inte nog med det så sparades mitt lösen på denna dator :O Vettefan hur det kunde ske. Ska nog byta nudå. Inte så bra om någon har samma dator och så går dom in på blogg.se och så kommer mitt användar namn och lösen upp ^^ skojjskojj. Näe, måste verkligen byta.

Ska på stan sedan med johan =) Det blir bra, måste verkligen köpa nya kläder. Min garderob skriker efter nya kläder, eller så inte. Men jag är så less på mina kläder så måste köpa lite idag. Sen tonight ska jag vara med Emelie. yey.

Det spöregnade nå fruktansvärt imorse, tur att vi hade ETT paraply hemma som jag hade stor användning för, men kan tänka mig att mitt skåp är genomblött av vatten. Skakade aldrig av det innan jag gick in till skolan. Jaja, det är ju riktigt smart. Sedan så har jag svenska, med Sten, haha han kom när det var tjugo minuter kvar av lektionen igår. mm. men nu ska jag byta lösen. Hejsvejs




Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en bra dag! :)

2007-11-09 @ 09:11:23
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: Sanna

Godmorgon ! :)

2007-11-09 @ 09:12:46
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0