äcklig gubbe

2007-11-14 ♥ 14:26:50 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hejsan!
Har nyss kommit hem från skolan, den här dagen känns kort, ovanligt kort. För jag vet att den är kort. ^^ mycket kort där. haha,när jag åkte bussen hem så såg jag att det satt folk på böle skola inne i klassrummen och jobbade. Känns lite konstigt att jag slutar så mycket tidigare än vad dom gör .. Men det är härligt! Busscauffören var riktigt ÄCKLIG, han satt och petade sig i näsan .. uuuhh. Han hade säkert glömt att det sitter en spegel där så alla i bussen kan se busschauffören. Han gjorde det inte ens lite diskret. Han stoppade in hela jävla fingret i näsan. Nehh, nu kan jag inte tänka någe mer på det där. Så äckligt ju. Det blir nog ingen träning ikväll, jag och emelie kände att vi nog skulle hoppa över det idag och göra lite läxor och sånt. Måste verkligen läsa klart eng boken, inlämning av bokredovisning på tis, jag har inte ens kommit halvvägs.. Ska ta och läsa lite nu, typ hundra sidor :)


image35
det är alltså den här boken jag läser, den är bra =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0