tihih

2007-12-31 ♥ 16:34:53 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Imorgon åker vi till stugan igen. Den här gången ser jag framimot det, för Johan ska följa med. Alla backar har dessutom öppnat! Då blir det extra kul, hoppas inte att det blir så jättekallt så man fryser sönder. Då är det inge vidare roligt, men då får man väl vara inne och så ;).

Lyssnar på face down, ass up nu. haha jag minns när sussane dansade till den här, det var småkul, hon såg så kul ut när hon stog med hövve ner och rumpan uppåt. Det var ett tag sen, i nian. Jag saknar den tiden, saknar min klass saknar allt. Men man måste väl gå vidare i livet och inte hålla kvar vid samma människor hela tiden. Men det var en himla bra klass alltså. Jajja, det var det. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0