snart.

2007-12-27 ♥ 17:35:10 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Ja, då var det nedräkning, haha. Närå, men om en timme kommer älsklingen och hämtar upp mig så far vi vidare in till stan till nån restaurang som jag inte fått vet än.. (: jag struntar i lockarna, det ser finare ut utan dem. Om jag ska ha det oxå så kommer jag nog att se ut som miss överfixad. För isånna fall blir sånna här korkskruvelockar, för jag kan inte göra med plattången och med hårrullarna är det inte ens nån mening att försöka med, har för kort hår. Så det blir mitt normala hårfall. Lite smålockar/rakt här och där =P

Stan gick bra förutom att jag var lite rastlös, det är inte spec kul att gå omkring på alla inredesaffärer som finns och så, men det var väl bra, fick lite "kvalitetstid" med mami och papi ;) haha, sällan. Ska nog in dit imorn med, fast då med emelie och gabbi.

Ska gå och fixa till naglarna nu jag, måste bättra på manikyren. Gjorde igår, men den har typ lossnat så det ser inte allt för fint ut. Men inte helt bad heller. Men vill vara hel och ren. där fick jag till det. Men ajja, skriver väl mer sedan kan jag tänka mig, eller om det blir imorn. Beror på hur sent/tidigt vi kommer hem. hejsvejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0