snål skolan

2007-12-20 ♥ 11:21:05 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

hmm, undra vad jag får för betyg på det här då..Den blev inte så jättebra, men hoppas på vg. Men vi får väl se. Sen har vi samhällen.. Ja det får vi väl se hur det gick. Fick veta vad jag fick på matteprovet, fick 16 av 26. Tio fel men annars är det ok. Men Olle sa att det var bra och det är väl det som räknas antar jag. Jag och Emelie tänkte gå lite tidigare från engelskan.. Så vi slipper stå i nån mega kö in till jubordet.. nanana. Robin sa att det inte ens var julmust fick va värdelöst och  vad snåla skolorna är. De kan inte ens bjuda på julmust en enda gång. Vilket skitsystem, de bygger dyra sporthallar för flera miljoner men de kan inte bjuda barnen på julmust en gång per år. Det var så mycket bättre när man var liten. Då kunde man till och med få två st flaskor. Men det är väl också för att skolan ska vara så HIMLA nyttig nu för tiden. Inge fett eller nåt sånt, de har ju tagit bort panpizzan. Visst den var inte så supergod, men det var iaf en omväxling från det vanliga med potatis och så. HEJDÅ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0