Sent, sant oj, jag slant.

2007-12-10 ♥ 19:47:02 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej!
hann aldrig skriva igår, fullt upp dagarna i ända. Haha, men jag var ju på skön och dömde lite tennismatcher. dvs,  tio  dubbel matcher i ett supertiebreak var. Ingen av er som kan någonting om tennis förstår inget. Men vi kan väl säga först till tio då. Det tog ungefär sammanlagt en och en halv timme. Blev lite hes på slutet av allt skrikande. ^^ Tur att dom inte körde riktiga matcher då hade jag inte kommit hem före 8 på kvellen kan jag lova. Men det var fakitskt roligt.

Sen idag har det inte hänt så mycket. Varit på skolan som vanligt och så, jag och Camilla ritade två fula lucior som föreställer en person som vi inte kan nämna med namn ^^ haha. hon är ful och vi ritade henne ännu fulare. Det var skojj. Sen så vare bara det gamla vanliga med lektioner och skit. Jag har börjat jobba värsta mycket nu i historian. Är snart klar med frågorna. Bara 20 st kvar ungefär. Har fått en hel del sms av Johan nu, typ 21. Men har inte svarat eller ringt till han än. Tänkte först sitte här en stund och ta det chill. Har ju varit därborta så länge nu. Men det hände en sjuk jävla grejj när jag tränade.. Jag fick hjärtklappningar, och så blev jag asyr. Var till och med tvungen att sätta mig ner. Det var inte heller så speciellt jobbigt på träningen ;S Men så böev det som det blev. jättejobbigt, var tvungen att sluta när det blev för jobbigt, eller aa när vi skulle springa evighetsstafetten. Hemskt.

Nu så sitter jag här och gruvar mig lite för morrondagen, har anmält mig och emelie till trippelbollen och nu så har jag ångrat mig ^^ Ajja, nu är det försent att ångra sig. För köra så gott det går imorron och hoppas att jag inte gör självmål ;) hahaha. HEJDÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0