Så skönt.

2007-12-15 ♥ 13:02:37 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Godmorgon!
Det är väl kanske lite sent att säga det, men jag har faktiskt nästan nyss vaknat. Igår gick vi och la och jättetidigt, klockan var inte ens tolv, halv tolv tror jag att vi slocknade. Sen så vaknade vi runt halv åtta och inte kunde somna om, så vi kollade på lite tv och tittade på julkalendern. Sen så kände jag att jag behövde sova lite mer så då gjorde jag det. Johan med, hehe. Så sen när vi vaknade så var visst klockan halv tolv. Så fort gick det. Men det var skönt, behövde verkligen sova ut. Var ju så länge sedan ni vet ^^

Guldkompassen var jättebra! Den var nästan lika bra som boken, men inget slår böckerna. Så brukar det alltid vara. Så idag ska jag bara ta det lugnt, ligga i soffan och dega.. Skulle behöva jobba matte för vi har prov på måndag och jag ligger typ 20 sidor efter, not so very good. Men jag tar det imorgon istället.


Dagens roliga histora:
En jude och en smålänning satt i bastun då juden sa, jag ser att du också gjort en omskärelse.
Omskärelse? sa smålänningen. I Småland kallas det för slitage.



Kommentarer
Postat av: Louise

Okej, jag får göra det kanske då...Haha rolig historia du hade..HAHAHHAA
Ha de så bra!
Kram Louise

2007-12-15 @ 13:32:53
URL: http://louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0