Regn, slask och skit.

2007-12-05 ♥ 14:36:58 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej!
Gud vad jag är blöt, håret är genomblött. Jäkla skitväder! Självklart så hade jag ju varken mössa eller luva så det fanns inget jag kunde göra för att bli lite mindre blöt. Nu kommer jag få världens krull, eller nääe, men lite lockigt här och där. Det blir jämt så efter det blivit blött på annat sätt än duschat ^^ Och nu så låter jag det självtorka, kan nog också vara en orsak. Det har varit en seg och tråkigt dag, bara grå, regn och slask. Osså vare ju inge vidare med lektionerna, på engelskan kollade vi på film, iaf halv lektionen. Då var det bara en halvtimme kvar i Gülers sniffande. Sen hände det bara tråkiga saker fram till Camillas grymtning, det var det roligaste på hela dan kan jag lova! Skulle ha spelat in så alla andra kunde fått höra ^^ :D haha. det var så roligt. hihi.

Det är sjukt.. Man ska köpa skolkatalogen på skolan?! Dom brukar väl endå komma hem med posten eller.. Det har den ju gjort alla åren på Sörberge, ajja. Men jag får väl ta med mig en hundring på fredag och införskaffa mig det. Måste ju ha den! Annars äre ju inge kul, hehe.

Jag skulle vara med Johan ikväll. När han frågade vad vi skulle gö så lurade jag han att jag skulle vara med Emelie, haha. ni skulle ha sätt minen, det var den som såg ut som ungefär: Jaha, skit i mig du minen. Ganska kul, men nu ska jag ta mig ett äpple. SeS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0