Poison

2007-12-04 ♥ 18:41:25 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej!
det är något irriterande när jag hela tiden skriver fel lösenord. Bytte ju för några veckor sedan eftersom att det sparades på nåt konstigt sätt på datorn på skolan. Så, jag la bara på en bokstav och det glömmer jaghela tiden bort ^^  jobbigt. ajja, men få se om jag kanske byter tbx. Men förmodligen inte. Det blev ingen träning för min del ikväll. Huvudet är inte riktigt bra än, så jag fick inte träna, fast det hade jag inte kunnat ändå, så det spelade ingen roll att dom sa så. =) Men men. Ska snart beställa en tid så att jag kan cut my hair. Det behövs, det har hunnit blivit riktigt slitet. Ska nog boka imorron! nu har emelie skickat min poison låt, de va på tiden. Den är så brabrabrabra, tkr jag. Mycket bättre än orginalet med Alice Cooper eller hur han stavas. tror iaf att det är han som ha gjort den, haha ^^ Harinte sån koll jag på artister och skit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0