Pigg

2007-12-18 ♥ 08:37:46 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Godmorgon.
Hihi, såg nyss en kommentar av en tjej som frågade om jag kunde hjälpa henne med att få hennes blogg ungefär som min. Blir glad =)

Fråga mig inte varför jag är vaken nu, en hel timme före jag behöver vakna. Men ingen mening att somna om (fast jag försökte) för jag vaknade och va döpigg. Fast jag sitter och gäspar då och då endå ^^ Det är fortfarande mörkt, undra när det börjar bli ljusare. Tror det är den 22 december eller någonting. Ska bli både bra och dåligt, gillar mörkret för det är mysigt, man kan tända ljus och så. Men man ser faktiskt bättre ut i mörkret ute, alltså om man är lite trött eller så, då ser man inte lika trött ut. Hehhe. Men ljust det är så härligt för man blir piggare och det blir snart sommar. Älskar sommar, man har ju så långt lov och man behöver nästan aldrig frysa. Men jag gillar både sommar och vinter.

Näe, ska nog gå upp och äta frukost nu, även fast jag inte är ett dugg hungrig. Det är jag aldrig på morgonen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0