På skolan

2007-12-20 ♥ 08:13:06 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej.
Är på skolan i en himla bra tid, ingen risk att jag kommer försent iaf ^^ Börjar 9.20 och här sitter jag en timme och 20 minuter innan. YEY. Tur att det finns någon dator iaf, annars skulle det kännas tungt, orkar inte sitta och träna på samhällen, vi har ju läxförhör idag och jag har inte tränat så värst mycket. Men har ingen ork, det är bara så trisst, sista dagen och allt. Eller aa sista dagen med vanliga lektioner. Ser verkligen fram emot jullovet, det kommer som pricken över i:et. Perfekt, behöver det här lovet mer än vad någon kan ana.

Hua vad trött jag var imorse när mobilen ringe 6.15. Så jag låg ett litet tag till i sängen, blev tvungen att tända lampan annars hade jag lätt somnat om. Men hur som helst så tänker jag ju duscha, det var därför jag klev upp då. Annars brukar jag väl kliva upp runt halv sju tiden. Eller jag vaknar så men kliver upp några minuter senare.. Men duschen var upptagen, fuck tänke jag. Jag gick upp och åt frukost före istället så att jag gjorde nånting bra innan jag duschade. Först tänkte jag gå och lägga mig igen. Men tur att jag inte gjorde det.

Sen när jag kommer hem så ska jag slå in lite julklappar, rimma osv. Fast rimmen brukar väl inte bli superduperbra, men de får duga. Mohhaha. Föresten, soarén var väl sådär. Den var inte bra och den var inte dålig, den var kul ibland och riktigt boring ibland. Näe, ingen höjdare precis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0