nyårsaftons morgon.

2007-12-31 ♥ 13:07:10 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej
Min läpp ser helt knäpp ut, jag brukar ju bita i dem utan att jag tänker på det, när jag kollar på tv, sitter vid datorn osv. Och nu så har dumma dumma jag bitit precis på överläppen i mitten. Så det ser ut som jag har ett hål där. Måste försöka att sluta, men det är inte så lätt. Det är typ min värsta ovana (inte för att jag har så många, men det här är den värsta). Men som tur är så syns det inte så noga, bara om man kollar jättenära och precis där "såret" är. Nu har jag kommit på ännu ett nyårslöfte - sluta bita på läpparna.

Var nyss ute och gick, men glömde långkalsongerna så jag frös som bara den om benen och rumpan. När jag kom in sen var de alldeles röda. Det var rätt så kul, för när jag duschade så blev vattnet kallt när de droppade ner på benen. Fast det kan ju vara inbillning eftersom att benen var så kalla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0