Nu.

2007-12-04 ♥ 09:08:05 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hejhej
Nu var det ett tag sedan.. men har inte hunnit skriva alls. Men nu kan jag börja igen. Begravningen var jättefin och så, sen så åkte vi ju till fjällen. Tog tre timmar som vanligt, väl framme så åt vi middag. Det blev hamburgare. Sen så blev det tv, mamma tvingade oss att kolla på spåret. Finns det nåt mer värdelöst pogram?! Det tvivlar jag på. Det var jättekul att åka bräda igen, känns skönt att åka ner för backarna! Det här året ska jag lära mig hoppa ordentligt. Det har jag bestämt mig för. Så det så. Fast det var ett jävla skitväder i lördags, det blåste och snöade och var dimma så man såg inte så mycket när man åkte, då jag åkte inte så himla mycket den dagen. Gjorde inte det heller på söndan, jag lessnade typ. Mådde lite illa så det var nog därför.

Igår så var jag ju på tennishallen hela dagen, sen så följde johan med mig hem vid sjusnåret. Så då blev det ju inget av att sitta vid datorn då heller. Eller okej, vi satt ett litet tag, eller johan när jag duschade och sen så loggade jag in på lunar bara för att kolla vilka som hade skickat nånting till mig ^^,

Gud va Prison Break var bra igår, osså när det blev första reklamen, då hade jag lust att mörda reklamsnubbarna som sätter in reklam mitt i då det var så spännande.. Undra vad som händer med LJ nu, undra hur de kommer att ta sig ut, och det var Whistler som låg bakom alltihop. :O undra om det var han som bestämde vad som skulle hända med Sarah? Åhh, jag blev helt galen, vill veta vad som händer nu nu. Men det går ju inte. Måste vänta en vecka :D hihi.

Nu är det snart jullov! Satan i gatan vad jag längtar. Ska bli hur skönt som helst. Synd bara att det bara är två korta fjuttveckor. Men nu ska jag gå och äta mig lite frukost. jag skriver mer när jag kommer hem efterskolan. Det blir nog vid kvart över två. För idag ska jag verkligen inte gå hem, det är så slaskigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0