Morgon!

2007-12-19 ♥ 07:17:28 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

God morgon!
Idag börjar vi egentligen klockan tjugo över nio. Men det går ju självklart inga bussar härifrån så jag får helt enkelt ta och vänta på skolan i en timme och tjugo minuter. Men det ska väl gå det oxå, då kan jag jobba klart historian och plugga på samhällen.. Men det känns drygt, men vad ska man göra då. Sen så ska jag ju klippa mig =) Det ser jag framimot, mitt hår är så väldigt slitet.

Fick min lön igår, efter de träningar jag har hjälpt till och träna på, nästa år kommer jag nog att få träna två timmar i veckan och då får jag 100 kr i veckan, det känns soft ;) haha, det är inte precis ansträngade att träna dom där, det är roligt. Men ska gå och platta luggen, ska kanske byta om, måste ta mig en kort liten funderare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0