MORGON...

2007-12-12 ♥ 08:29:50 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej
Sitter på skolan nu och har naturkunskap. Är ju klar som ni kanske minns så jag sitter bara och håller på med datorn. Jag är även riktigt trött, ögonen håller på att falla ihop typ. Ikväll måste jag verkligen gå och lägga mig i tid! Har varit uppe alldeles förlänge de senaste kvällarna. Det känns, är ju så trött på dagarna nu för tiden. Träningen igår var så himla onödig, den var ju inte ens seriös. Jag var riktigt sur eftersom att jag åkte dit i onödan.. Imorse drog jag äntligen bort en lös skinnbit från tummen och nu så göre så ont så ont. I går när jag skulle ta bort nagellacket så sved det så in i helvete. Men det försvann ganska snabbt. Lär säkert skriva mer under de här två timmarna skulle jag tro annars så blire väl att jag gör det efter skolan. Fast ska ju på Birsta så det blir efter det. Haha, HEJDÅ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0